אמזון פריים דיי 2018 – המדריך למתחילים לדילים השווים

עריכה – אמזון פריים דיי כבר מאחורינו,
בקרוב יום הרווקים הסינים (11.11), סייבר מנדיי וגם בלאק פריידי black Friday  כל הפרטים הדילים והסיילים בפוסט הזה <לחצו כאן למעבר לפוסט>

יום הקניות הגדול והמסורתי של אמזון, שנקרא אמזון פריים דיי (amazon prime day),
מתקיים השנה ביום שני ושלישי ה-16-17.7 ומהווה למעשה את אחד מימי המבצעים האטרקטיביים ביותר בשנה, ובטח ובטח שלרוכשים באמזון

בניגוד לבלאק פריידיסייבר מאנדיי ויום הרווקים הסיני, אמזון פריים דיי הוא יום מכירות של אתר אחד בלבד – אמזון (על שלוחותיו השונות), אך מאחר שמדובר באתר הקניות המרכזי בעולם ובגלל שיש להם אינטרס גדול לגרום ליום המכירות הזה להיות מוצלח ככל האפשר – שווה בהחלט לתת לפריים דיי את הכבוד המגיע לו.

אחד המהלכים החשובים שעשתה אמזון לקראת הפריים דיי הוא השקת האפשרות למשלוחים חינם לכל העולם, ובכלל זה גם לישראל, לקניות על מוצרים נבחרים, מהלך שהופך את אמזון פריים דיי לאטרקטיבי מאוד גם עבור הצרכן הישראלי, עם זאת כנראה שהמבצע הזה לא ישרוד עד הפריים דיי.

ריכזנו כאן את רשימת המבצעים הטובים ביותר הצפויים לעלות באמזון פריים דיי 2018, לצד טיפים לקנייה זולה ויעילה באתר.

 

מה זה אמזון פריים דיי?

אמזון פריים דיי (amazon prime day) מתקיים בכל שנה בתחילת-אמצע יולי. השנה יתקיים פריים דיי ב-16 ביולי ויימשך 36 שעות.

יכולים להשתתף באמזון פריים דיי רק משתמשי האתר שנרשמו לשירות אמזון פריים (משתמשים משלמים או חינמיים – ראו עוד בסעיף הבא), הנהנים מזרימה קבועה של מוצרים במחירים מעולים.

מיליוני מוצרים מעשרות אלפי מותגים צפויים להיות בהנחה באמזון פריים דיי 2018. בין המבצעים הטובים ביותר אפשר למצוא את מוצרי אמזון השונים – אמזון קינדל, דוט ואקו לדוגמא, אך גם מוצרים רבים של מותגים ידועים אחרים (ראו רשימה מלאה ומעודכנת בהמשך הדף).

איך נרשמים לאמזון פריים ללא תשלום?

חברות באמזון פריים מאפשרת, בתמורה לדמי מנוי חודשיים של 12.99$ (או 119$ בתשלום שנתי), לקבל מגוון רחב של הטבות במשלוחים מאתר אמזון ובגישה חינם למבחר שירותי אמזון ובהם צפייה בסרטים, האזנה למוזיקה, אחסון תמונות, קריאת ספרי קינדל ועוד, ללא תשלום נוסף.

עם זאת, כדי להשתתף באמזון פריים דיי לא חייבים לשלם – ניתן להירשם לתקופת ניסיון חינם של 30 יום, ובמהלכה ליהנות מכל ההטבות והמבצעים השמורים לחברי אמזון פריים.

אמזון פריים - הצטרפות חינם לתקופת ניסיון

אז אם אתם לא רוצים לשלם על אמזון פריים, אבל מעוניינים ליהנות מההטבות של אמזון פריים דיי, ניתן להירשם לתקופת הניסיון החינמית, ולפני תום 30 ימי הניסיון – פשוט לבטל את המנוי – לחצו כאן להרשמה חינם.

מתי בדיוק מתקיים אמזון פריים דיי לפי שעון ישראל?

בגלל הפרשי השעות יתחיל למעשה פריים דיי בתזמונים שונים לפי שעון ישראל –

אמזון פריים דיי – רשימת המבצעים הטובים ביותר

המבצעים באמזון פריים דיי מתחלקים ל-4 סוגים:

1) מבצעים יומיים (Gold Box Deals of the Day) – מבצעים יומיים, בדרך כלל על המוצרים של מותג אמזון, שבהם בדרך כלל יש מלאי גדול של פריטים.

2) מבצעי בזק (Lightning Deals) – מבצעים על מגוון רחב של מוצרים ממותגים שונים שבהם המלאי מוגבל ועלול לאזול בתוך דקות ספורות.

3) מבצעי קופונים – חלק מהמוכרים באמזון צפויים להציע קופונים מיוחדים לקנייה באמזון פריים דיי ולפרסם אותם באתר וברשתות החברתיות.

4) הורדות מחיר – סוג המבצע הנפוץ ביותר בפריים דיי – הנחה מוגבלת בזמן על פריטים הנמכרים באמזון באופן שוטף – פשוט כנסו לדף הפריט בו אתם מעוניינים ובדקו האם קיימת לו הנחה מיוחדת לפריים דיי.

בין המוצרים האטרקטיביים ביותר שהיו באמזון פריים דיי בשנים הקודמות ניתן למצוא:

לפטופים – בד"כ של דל ומותגים גדולים אחרים

צעצועים – חפשו את מותגי הצעצועים הגדולים – LEGO, Crayola, פישר פרייס ועוד.

נעליים – נעליים ממותגים מובילים בהנחות מעולות, בדגש על אמזון גרמניה.

בית חכם – מגוון רחב של מוצרים בקטגוריה הזו צפויים להיות בהנחות משמעותיות – עד 40% הנחה.

משחקי וידאו – מוצרי Xbox, Oculus, ונינטנדו צפויים להיות במבצעים טובים.

מבצעים נוספים יתעדכנו פה באופן שוטף לקראת פריים דיי וביום המבצעים עצמו .

אמזון פריים דיי – טיפים כלליים

1) מי שמתכנן מראש – מרוויח

מלאי הפריטים המוצעים למבצעים השונים של אמזון פריים דיי מוגבל, ולכן זמן ההתלבטות מוגבל גם הוא.

מי שיודע לפני פריים דיי מהם המוצרים שהוא מחפש, ומהו התקציב שהוא מוכן להשקיע ברכישתם, יוכל ברוב המקרים למצוא אותם במחיר טוב מאוד, ומצד שני להימנע מקניות אימפולסיביות של מוצרים שהוא לא באמת צריך.

מומלץ לשמור כבר היום את המוצרים בהם אתם מעוניינים בעגלת הקניות שלכם באתר, כך שיהיה הרבה יותר קל לזהות עסקה טובה ברגע שתופיע.

אמזון מציעה אפשרות לעקוב אחרי מחירים של מוצרים ומבצעים בפריים דיי, באמצעות הכפתור "watch this deal",

או באמצעות חיווי מיוחד על כך שהמוצר משתתף במבצעי אמזון פריים דיי.

פריים דיי מבצעים על מוצרים מסוימים

2) חובה להירשם לאמזון פריים (Prime)

ההשתתפות בפריים דיי פתוחה כאמור לחברי אמזון פריים בלבד.

ההרשמה לאמזון פריים היא חינמית ל-30 ימים, וכך ניתן ליהנות מקבלת גישה למבצעים, להטבות במשלוחים ועוד.

מומלץ להירשם עוד לפני שמתחיל פריים דיי, על מנת שלא לבזבז זמן מיותר ביום המבצעים עצמו, וכמובן – לא לשכוח לבטל את ההרשמה לפני תום 30 הימים אם לא מעוניינים לשלם את דמי המנוי החודשיים/שנתיים.

3) פריים דיי מתחיל ב-16 ליולי אחה"צ/ערב זמן ישראל ומסתיים לאחר 36 שעות

4) זיהיתם משהו מהרשימה שלכם במחיר טוב? קנו אותו

למרות הגישה הישראלית הבסיסית של "לנסות למצוא את הדיל הטוב ביותר ברשת", דווקא בפריים דיי השיטה עלולה שלא להוכיח את עצמה, ואתם עלולים להחמיץ במהירות את כלל המבצעים על אותו הפריט.

המבצעים באמזון פריים דיי מופיעים ונעלמים במהירות גדולה יחסית, כך שאם מצאתם משהו שאתם רוצים במחיר טוב, פשוט לחצו על כפתור הקנייה והמשיכו הלאה למוצר הבא.

5) לא בטוחים אם המחיר שמצאתם באמת אטרקטיבי? ככה תוכלו לבדוק

אתר camelcamelcamel.com מאפשר לבדוק את מחירי העבר של מוצרים באמזון.

camelcamelcamel בדיקת מחירי מוצרים אמזון

6) לקנות במטבע המקומי תמיד – בגרמניה ביורו, באנגליה בפאונד ובארה"ב בדולר!

באמזון ניתן לבקש לבצע את הרכישה בשקלים, אך עמלת ההמרה מדולרים לשקלים שגובה האתר גבוהה יחסית – כ-6.5%, פי 2 ממה שגובות בדרך כלל חברות כרטיסי האשראי הישראליות, ולכן עדיף לבצע את הרכישה באתר במטבע המקומי, ולהשתמש בשירות ההמרה של כרטיס האשראי שלכם.

7) השתמשו באמזון אסיסטנט (amazon assistant) וקבלו 5$ הנחה והתראות על מבצעים

"העוזרת של אמזון", או "אמזון אסיסטנט", הוא תוסף לדפדפן המאפשר לקבל התראות על מבצעים ישירות לדסקטופ שלנו. לנרשמים לשירות מצפה הנחה של 5$ על כל קנייה מעל 25$ בפריים דיי – להרשמה.

אמזון אסיסטנט

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה